2013. november 13., szerda

Az átrendezés befejeződött

Hétfőn a hálószobánkból kikerültek az alkatrészek is. Egész nap pakoltam, amíg vártam a futárt az új alkatrészeimmel. A kamra már teljes mértékben a munkahelyem lett, na meg a konyhapult egyharmada is. Furcsa volt látni az üres falakat, ahol eddig lógtak az alkatrészek. Ezentúl a hálószobában csak a csomagolás és az ékszerek készülnek, na meg más is :D
Azt hiszem le kellett zárnom magamban valamit, ami egy folyamat része, de meg kellett tennem elsősorban magamért, de a családomért is. Külön kell választanom a "munkát" és a magánéletet. Az is megfogadtam, hogy 20 óra után már nincs "munka", na jó, ez néha megcsúszik, de már nem éjszakába menően, illetve a hétvége a családé. Nincs levelezés, nem gondolok a "munkára", csak a kikapcsolódás marad (az ékszerkészítés is ehhez tartozik). Nem hittek nekem, de meglepődtek, amikor a nappaliban ledőltem a kanapéra (ami szintén le lett cserélve egy sokkal régebbi, de praktikusabb darabra), illetve bedőltem a párnák közé és igen, Spektrum Home - t néztem :D Vannak még megvalósításra váró ötleteim ám :D
A lényeg, a feszített tempót már nem tudtam volna sokáig csinálni és a héten (még csak szerda van!) tudtam már segítséget kérni, ami nálam igencsak nagy szó. Beláttam egyedül nem megy, egy s..... -gel nem tudok ennyi lovat megülni és ha tovább folytatom, akkor már azt az egyet sem sokáig. Lassítanom kell és ezek most már nem csak gondolatok, szavak, hanem már tett is követte őket.
Hálás vagyok Mindenkinek és elsősorban a CSALÁDOM - nak, hogy kitartotok/kitartanak mellettem!

Köszönöm NEKTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése